Męskie spytki

;-)

Wednesday, December 14, 2005

Daj daj daj dojade dojade

Pokój: WaWa

dam_possac_teraz_wwa: ?
olqa: ?
dam_possac_teraz_wwa: :)
olqa: :)
dam_possac_teraz_wwa: to jak?
olqa: jak to jak?
dam_possac_teraz_wwa: chcesz?
olqa: chcesz co?
dam_possac_teraz_wwa: masz ochote na loda?
olqa: tak
dam_possac_teraz_wwa: ale u ciebie, dojade
olqa: z biedronki
dam_possac_teraz_wwa: ?
olqa: na truskawkowego
dam_possac_teraz_wwa: pytam kurw czy chcsz zrbic mi loda!
olqa: a sam sobie nie mozesz zrobic?

Mija z 10 minut, pewnie policzył do 10, zbił z 5 razy gruchę i pisze ponownie:

dam_possac_teraz_wwa: dal telefon, zadzwonie, zabawimy sie
olqa: a co z lodem?
dam_possac_teraz_wwa: zadzwonie mi zrobisz
olqa: przez sluchawke?
dam_possac_teraz_wwa: opisesz ja powwale se
olqa: sluchawką powalisz?
dam_possac_teraz_wwa: prosze, daj
olqa: daj daj daj a moze sam bys cos dal?
dam_possac_teraz_wwa: dojade
olqa: O.O

Są nieziemscy :-D

12 Comments:

  • At 9:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ja piernicze...

    Ej wyobraźcie sobie jak musi wyglądać i jak się zachowywać taki koleżka jak siedzi przy takim czacie...

    lol

     
  • At 11:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    aleś Ty wulgarna :D:D:D
    Czekam na dalsze notki :D

     
  • At 10:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    Loda z biedronki? ;) Niskie masz wymagania, he he ;).
    A dojechać, to pewnie i dojechał (tyle, że na ręcznym).

    Wybaczcie Państwo głupi żart, ale nie mogłem się powstrzymać :)

     
  • At 11:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    kurna mac takiego wyjebanego blogasa to w zyciu nie widzialam... czekam na dalsza dzialalnosc:)

     
  • At 6:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    buhahaha, ta notka mnie powaliła po prostu :D

    Dziewczyno, jesteś moją Miszczynią ;P

     
  • At 4:08 AM, Anonymous Anonymous said…

    zauwazyłem za autorka nasza szanowana najczesciej powtarza: " przypadkiem byłam na czacie", "rozmawiałam z kolezanką i tu nagle przypadkiem..." albo.." nie jestem często na czatach ale..." hihi tylko jakoś to chyba nie sa czaty :polityka,ekumenizm albo numizmatyka........... ech dziewczyno

     
  • At 2:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    Jestes moim nowym bohaterem (rka:)) )

     
  • At 4:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    Po prostu brak mi słów na ich głupotę i Twoje zajebiste poczucie humoru!!! :D Genialna strona!!! POZDRO!

     
  • At 5:13 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nie ma to jak tępić głupków inteligencją i dowcipem...

    Ola - zajebiście!! ;] czekam na więcej

     
  • At 11:24 AM, Anonymous Anonymous said…

    Wiesz, nie interesuje mnie czy siedzisz na tym czacie całymi dniami ale wreszcie ktoś pokazał jakimi kretynami i bezmuzgami są mężczyźni!!! Gratuluję i mam nadzieję na więcej takich "rozmów":)

     
  • At 12:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    KOCHAM MEZCZYZN:D:D mistrzowskie. Lzy mi ze smiechu polecialy:)

     
  • At 7:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    Przeczytalam dzis wszystkie Twoje posty , i doszlam do wniosku ze sa ta najsmiesniejsze rozmowy z facetami na swiecie :D . Az zal sie robi tych facetow ;D

     

Post a Comment

<< Home