Męskie spytki

;-)

Sunday, May 29, 2005

Wpisik:P

Nie mam chwilowo czasu na nowe posty jako iz wkrotce uciekam do slonecznej Francji. Ale czytam wasze komentarze... i ten musialam dac na glowna strone:)))) Bo jest piekny, niesamowity, ukazuje niesamowita bystrosc osoby ktora go napisala i pokazuje ze sa osoby ktore calkowicie nie lapia tego bloga. No i powinny faktycznie, jak to ktos tu napisal, zrobic sobie test na IQ w TVN:P

Skad ta (wyczuwalna) agresja? Czyzbym trafila w sam srodek?:P Mam po raz 1000 tlumaczyc sens bloga? Az tak trudno zalapac iz tych fajnych nie ma bo NIE O NICH jest ten blog? Ze wtedy byl by blogiem nudnym? To jak by blog "sex opowiesci" zawieral przepisy na szarlotke:P

Musze również cos zdementowac: uprawiam sex:) I to w sporych ilosciach wiec tutaj juz nie "strzelajcie":P

At 4:21 PM, TNI said…

JAK DLA MNIE CALY TEN BLOG TO FARSA .... CZEMU NIE ZAMIEŚCIŁAŚ ROZOMÓW Z TYMI FAJNYMI O KTÓRYCH PISZESZ W NAGŁÓWKU...??? BAŁAŚ SIE ŻE BYLI MĄDZRZEJSI I WYCHODZIAŁAŚ PRZY NICH NA PUSTĄ IDIOTKE ??..... BO CO TO ZA FRAJDA POGADAĆ Z KIMŚ KTO JEST CHORY ( I TO BARDZO BIORĄC POD UWAGE TO CO PISALI WSPÓLROZMÓWCY) ..I ZROBIC Z NIEGO DEBILA..ON SAM Z SIEBIE GO ZROBIŁ ..TACY LUDZIE SĄ WYPACZENI.. OGRANICZENI I NIESTETY ŻYJĄ WŚRÓD NASZEGO SPOŁECZEŃSTWA... POWINNO SIĘ ICH LECZYĆ A TAKIE PISANIE SPRAWIA RADOŚC JEDYNIE OGRANICZONYM UMYSLOW PROSTAKOM ..I SKORO CIE TO BAWI TO TEŻ DO NICH SIĘ ZALICZASZ.. TO JEST ZAŁOSNE ..A NIE ŚMIESZNE ... ZAUWAŻ ŻE CIĄGLE NAPOMINASZ O SEXIE .. MOZE TOBIE GO BRAK ?? NA KONIEC PAMIĘTAJ Z KIM PRZESTAJESZ TAKIM SIĘ STAJESZ .. WIEC ZEBY KTOS NIE SPOTKAŁ CIEBIE W TAKIEJ ROLI NA CZACIE GDZIEŚ ...

44 Comments:

  • At 2:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    HAHAHAHAHA co za koles :-D

     
  • At 3:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    hahaha fajny koleś :D:D:D:D:D

     
  • At 9:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    ja mam Pizdeusz w nazwie bloga,
    nie musze ci chyba pisać jakie mi się trafiają komentarza

     
  • At 10:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    Świtny blog:):):) Doskonale ukazjue meski prymitywizm:P

     
  • At 2:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hej,

    Do autorki-> pisałem komentarz przy poprzedniej notce, na który mi odpowiedziałaś. OK, masz rację, przyznam się, że nie patrzyłem na Twoje dzieło od tej strony... Także muszę przyznać, że jest to niewątpliwie godny uwagi site...i śmieszny, co by nie mówić:)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwałości w umieszczaniu tutaj tych "ciekawostek":)

     
  • At 2:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    Jak kobiety nie mają nic ciekawego do powiedzenia to są przynajmniej na tyle subtelne, że nie mówią nic :D
    czasami mi wstyd że jestem facetem :]

     
  • At 7:24 AM, Anonymous Anonymous said…

    taa zdażają się tacy Jelenie, ale ja powiem (i nie będe w tym skromny) ja taki nie wyrzyte dziecko nie jestem, pewnie to jacyś nastolatkowie którzy szukają fantazji w necie, a wystarczy przecież wyjść na ulice poczekać, popatrzec ile łądnych dziewczyn kręci się samych :)

     
  • At 5:44 AM, Anonymous Anonymous said…

    a to fakt ;)

     
  • At 8:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    :)

    Witaj :)

    Przeczytalem Twojego bloga i dochodze do wniosku ze jestes fajna ;)

     
  • At 3:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    Coś w tym jest - to trochę jak naśmiewanie się ze śmiesznie chodzącego pieska na trzech nogach. Są to prymitywy, może i śmieszne, ale - czym tu się podniecać? Niektóre posty są śmieszne, dużo obleśnych - a to wyklucza śmieszność

     
  • At 5:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hejka :)
    nie znalazłem tutaj księgi gości więc pisze w tym miejscu :) Przeczytałem w sumie wiekszośc tych wszystkich rozmów i wiesz co?.. musze Ci chyba podziekowac za dostarczenie rozrywki :)
    Nigdy sie nie zastanawiałem jak inni faceci zagadują... ale jak teraz patrze na to wszystko to az mi się wierzyc nie chce, że tak mozna się popisac heh :) no nieźle :) A tak swoja drogą... mysle, ze milutka z Ciebie dziewczyna :) Ale chyba masz zaostrzone kryteria doboru rozmówcy co?:) No ale nie dziwie się.. tez bym szybko wysiadl jakby każda dziewczyna tak zaczynała rozmowe ze mna :) heh, ale chyba zaczynam nudzic :)
    To trzymaj sie cieplutko i powodzenia :)
    Aż żaluje, ze nie natknałem sie nigdy na Ciebie na czacie :) to bysmy sobie poklikali :) heh
    całuski, pa.

    BARTEK (belas86@poczta.onet.pl)

     
  • At 5:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ten blog rzadzi. Mimo, ze jestem mezczyzna. Z drugiej strony nie bywam na chatroomach, wiec moze stracilem kontakt z moja "meska" czescia. Pozdrawiam i czekam na kolejne posty :)

     
  • At 1:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    Fajny ten poradnik. Teraz już wiem jak zagadać.

     
  • At 2:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    Przeczytałem sobie jeszcze raz całość - żałosne... politowania godne, smutne... Takie to fajne smiać się z inwalidów?

     
  • At 6:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    "Świtny blog:):):) Doskonale ukazjue meski prymitywizm:P" Szkoda ze niektore panie mysla tak stereotypowo ;/

     
  • At 9:41 AM, Anonymous Anonymous said…

    lol ;D mozna sie posmiaccc:) :D
    pozdrawiam :) powodzenia w zbieraniu dalszych hmmm... doswiadczen:D

     
  • At 5:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    > Świtny blog:):):) Doskonale ukazjue meski prymitywizm:P

    Nie sądzisz, że troche za daleko wysuwasz wnioski ?

    Błog jest śmieszny i ciekawy zarazem, ale takie generalizowanie pokazuje tylko w jakim środowisku się obracasz, nic tylko współczuć.

    Krótko powiedziawszy, Twoja prowokacja - nie dość, że średnio udana, to w dodatku strasznie płytka. Podejrzewam, że tak samo jak osoba po drugiej stronie monitora.

     
  • At 5:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nie wiem jak dla was, ale dla mnie seks nie jest tematem tabu i to że ktoś mi go proponuje nie jest niczym gorszącym, ani czymś śmiesznym ;P
    Tym bardziej ukazującym prymitywizm, gdyż popęd seksualny jest rzeczą normalną.
    Faceci szukają rozrywki, cóż w tym złego? Mam koleżanki, które chodzą na dyskoteki tylko po to żeby się 'rozerwać' i nikt im nie ma tego za złe.

    Jedyne co mnie smieszy w niektórych tekstach wypowiedzi to forma ;> Nic poza tym.

     
  • At 5:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    miało być forma wypowiedzi ;P

     
  • At 6:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    Blog dostarcza zabawy, nie ma co...
    ale...
    (zawsze jest jakies "ale", prawda?)
    Faktycznie, choc piszesz, ze zamieszczasz tylko mezczyzn, ktorzy 'popisali sie' dosc...niezwyklymi wypowiedziami, czasem lubisz stsowac okreslenie typu "wiekszosc". ("Wiekszosci mezczyzn trzeba by..." itp.) Moze to moja osobista (meska, a jakze) urazona duma, ale to jednak odrobine wyglada na zbyt szeroko zakrojona generalizacje. Jakos nie chce mi sie wierzyc, ze wiekszosc mezczyzn korzysta z czatow, tym bardziej nie wierze, ze wiekszosc "ogolu" zachowuje sie az tak prymitywnie. bywalcy czatow to jakis wycinek, a Ci niezbyt inteligentni (w tym: niezbyt inteligentni interpersonalnie i seksualnie) to zaledwie... coz... wycinek wycinka. Nawet jesli duzy, o wiekszosci rodzaju meskiego chyba (Boze, mam taka nadzieje przynajmniej) nie swiadczacy. Poza tym, mam dziwne podejrzenie, ze jednak wiekszosc co sensowniejszych facetow na czatach nie bywa prawie wcale i nie ma tam komu odginac statystyki w te druga strone.
    Jesli zas chodzi o kobiety (trudno mi generalizowac, fascynacja czatem przeszla mi tak nagle jak przyszla) potrafia wykazywac sie rownie nieduza inteligencja. Ich atutem jest wtedy tylko to, ze nie mowia o seksie (za to mowia o imprezach, sporcie i... parapsychologii lub astrologii).
    Prawdopodobnie statystyka przedstawia sie w przypadku obu plci podobnie. A Twoj wybor obiektu osmieszania - choc statystycznie trafny - wydaje sie jednak lekko podszyty uprzedzeniem i/lub poczuciem bycia lepsza.
    Przepraszam z gory jesli urazilem, powyzsze opinie naleza tylko do mnie, nie roszcza sobie prawa do bycia autorytatywnimi i ostatecznymi. Nie pragne wojny (plci).
    I przyznaje, ze czytajac blog setnie sie ubawilem. Choc ponoc z ludzi psychicznie uposledzonych smiac sie jest niekulturalnie.
    Pozadrawiam.

     
  • At 9:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    Błe :/
    W kazdym społeczeństwie jest jakiś margines społeczny przecież ...

     
  • At 10:46 AM, Anonymous Anonymous said…

    O, mam rym: męskie spytki panów z kompleksem pytki.

     
  • At 1:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    To się D. dopisze dłużej. Przyznaję, że nie rozumiem tych ludzi, którzy mówią, że śmiech z tych ludzi to coś złego, albo oznaka kompleksów. Z głupoty można się śmiać albo płakać... ale śmiać się jest zdecydowanie zdrowiej i - nomen omen - zabawniej. Śmianie się z debilizmu powinno być nagradzane. Śmianie się z debili może mniej, ale to jest jedna z przywar które lubię :P

     
  • At 3:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ogólnie blog jest zajebisty i nie mam nic wiecej do powiedzenia.Szukaj wiecej takich debili to chocia| sie posmieje. :]

     
  • At 3:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hey (albo "hej" zeby nie bylo ze jestem kretynem i trzeba moje bledy poprawiac :] ) ... Jak widać zdania na temat tego bloga sa podzielone .. ja jestem gdzies po środku gdyż z jednej strony bawi mnie desperacja tych ludzi .. ale z 2 strony nie jest to wcale zabawne (nawet jeśli o tak mała grupe ludzi) .. jeśli już odczuwasz tak silna potrzebe wysmiewania sie z facetow (niestety trafiasz na niedorozwiniete dzieci) to prosze zostaw to dla siebie .. w Polsce jest już tak dużo debili, że gdybyśmy sie z tego śmiali cały czas to byśmy sie cofneli w rozwoju ..

    PS: Skoro juz sie smiejesz z innych popatrz na siebie .. szczerze mowiac nie odczulem z twojej strony jakiegos szczegolnego przeblysku inteligencji :] .. a wrecz przeciwnie, doskonale sie "skomponowalas" z tymi "innymi ludzmi" ... Pa

     
  • At 8:12 AM, Blogger ola said…

    Za to ty blysneles inteligencja ze hoho:P

     
  • At 3:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    Super! Super blog! Pierwszy, który czytam z zapałem. Niestety, aż mi głupio, że jestem facetem...

     
  • At 1:05 AM, Anonymous Anonymous said…

    świEtny jEst twÓj blOg :-)))) jEśli się niE obrazisz tO dOdam ciĘ dO mOich linkÓw. pOzdrawiam sErdeczniE ~~

     
  • At 6:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    KOSMOS!
    Świetny pomysł na blog! Gratuluje :)
    Takich przypadków z twojego bloga można by mnożyć i potęgować, bo takich (głównie młodych (12-14 lat)) ludzi nie brakuje i nie będzie brakować nigdy.
    Jeśli chodzi o niektóre komentarz:
    "Świtny blog:):):) Doskonale ukazjue meski prymitywizm:P"

    To mam nadzieje że nie chodziło ci o wszystkich mężczyzn ;) Zapewniam cię że te przedstawione tutaj przypadki to spory wyjątek od grupy nazywanej "mężczyzni" ;)

    Pozdrawiam z tego miejsca wszystkie Panie i nieprymitywnych Panów (żeby nie bylo: nie jestem jakimś gejem ;))

     
  • At 6:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    hehe dobre

     
  • At 2:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    Witam
    Calkiem ciekawa stronka, oby tak dalej !
    Pozdrawiam
    Sex Maniac
    Sex Wizja - darmowy sex / darmowe sex galerie !

     
  • At 5:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    A podnieca was wachadnie odbytu konikom polnym????

     
  • At 7:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    cos w tym jest :/

     
  • At 7:01 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hehe mozna sie faktycznie posmiac, ale mam do ciebie OLU pytanie - po co to robisz?? Rajcuje cie wchodzenie na takie chaty i rozmawianie z takimi ludzmi?? Moze Ci za to płacą?? A może szukasz miłości w ten sposób z takimi osobami?? Moja rada jest taka - spoważniej w końcu , zajmij sie czymś konkretnym, znajdz sobie chłopa (w realu a nie cyber!!!) bo wnioskuje że go nie masz:( . Czemu za wszelką cenę chcesz pokazać że jesteś lepsza od Nich??!!, sama szukasz takich wrażeń i podoba Ci sie to co robisz- według mnie to Ty sie powinnaś leczyć razem z nimi!!! Pozdro

     
  • At 7:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    hehehe normalny ma po czesci racje. mozna sie posmiac i powysylac ludziom na gg linki do tej strony ale zaciekawiło mnie faktycznie po co to robisz?? nieźle sie musisz nudzic, ja jak sie nudze to np. ide spac- jestem mezczyzną :) ale nie takim jakich opisujesz , a co do tego meskiego prymitywizmu to nie można tego generalizować tylko do mezczyzn - ja sądze że niektóre kobiety tez mają takie akcje:)) dzieki temu jest ciekawiej:]

    a jak już wymóżdżysz po co to robisz to napisz mi na borodj@wp.pl

     
  • At 7:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    Gluon said...
    Super! Super blog! Pierwszy, który czytam z zapałem. Niestety, aż mi głupio, że jestem facetem...


    Hmmm... stary napewno słyszałeś o Miriam - to rozwiązanie w sam raz dla ciebie:) to ciebie beda pozniej tak wyrywać:P

     
  • At 9:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    w stu % potwierdzam wytluszczona wypowiedz... to jest zalosne tymbardziej, ze na gadu gadu tysiace "blondynek" pisze jeszcze bardziej prymitywne teksty...
    Najbardziej dobilo mnie ostatnie zdanie z cytatu... niestety prawdziwe.

     
  • At 3:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    Zgadzam sie z wypowiedzia "At 4:21 PM, TNI said…". Mezczyzni z ktorymi rozmawiasz na czatach sa dla mnie chorzy, stad nie powinno sie z nich w taki sposob nasmiewac. To tak jak by zrobic strone w ktorej nasmiewano by sie z ludzi chorych umyslowo ( bo moze
    niektore zachowania tych osob wydalyby
    ci sie smieszna...).

    Pozdrawiam.

     
  • At 3:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    jamialam fajna gadke ostatnio z kolesiem;):

    agrest:pogadasz

    agrest:nudzi mi sie

    ja:eeee pograj w bierki

    agrest:niehce

    agrest:pogadaSZ

    agrest:pogadasz

    ja:to stwierdzenie, czy pytanie?

    agrest:pytanie

    agrest:?

    ja:aha

    agrest:a co

    agrest:masz hlopaka?

    ja:a co to ma do rzeczy?

    agrest:nic

    agrest:co tak dlugo jesili mozna spytac

    ja:z czym?

    agrest:co?

    agrest:co z czym

    ja:z czym dlugo?

    agrest:pisaniem

    agrest:ej

    ja:tak?

    agrest:no

    ja:aha, chyba ze tak

    agrest:ja pisze szypko


    ja:to ladnie z twojej strony napisz do teleranka, albo tik-taka pan krzys cie pochwali

    agrest:co
    i juz sie wiecej nie odezwal:P

     
  • At 12:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    prawdziwy krucjator

     
  • At 4:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    lubie ciastka

     
  • At 6:50 AM, Anonymous Anonymous said…

    obnażanie męskiego prymitywizmu - piękna idea; wszystko cacy ale:
    1. tłumaczenie - nie "strzelajcie" do mnie ponieważ "uprawiam sex i to w dużych ilościach" jest co najmniej lekko żenujące :)
    2. przesiadywanie godzinami na czatach i "rozmowy" z męskimi odpadami i półproduktami..to jest dopiero straszliwa perwersja:) rajstopki wymiękają...

    pozdrawiam.

     
  • At 5:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    Wcale nie trzeba przesiadywać "godzinami" na czatach, żeby na takich trafić. Wystarczy minuta.

    Ja na przykład kiedy wchodzę do pokoju "komputer" żeby pogadać ze znajomymi na temat konfiguracji nowego sprzętu, to nie mam ochoty na zagadywanie do mnie tego typu kretynów.
    A ich jest tylu, że o napisanie "wszyscy" naprawdę nie trudno. I wyrabiają opinię o mężczyznach. Jaką? Właśnie taką: "męski prymitywizm".

    I nie ma co się oburzać, mężczyźni, jeśli chcecie to zmnienić, to przestańcie robić z siebie takich, którzy myślą tylko narządami płciowymi.

     
  • At 11:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    Trafiłem na ten blog bardzo przypadkowo i nie żałuję :) Jest bardzo śmieszny i ukazujący prawdę. Wielkie brawa dla kobiety która go prowadzi. Czekamy na więcej wpisów. Pozdrawiam

     

Post a Comment

<< Home