Męskie spytki

;-)

Tuesday, May 10, 2005

Skojarzenia

Pokój: zakochani

czulyROMEOwawa: cz
olga: e
czulyROMEOwawa: ?
olga: zgubiles e
czulyROMEOwawa: skad?
olga: z twojego miasta
czulyROMEOwawa: sex
olga: ksiezyc
czulyROMEOwawa: co?
olga: no widze ze bawimy sie w skojarzenia
czulyROMEOwawa: ?
olga: ???
czulyROMEOwawa: co?
olga: no dalej bawimy sie, tak?
czulyROMEOwawa: SEX
olga: wymiana płynów
czulyROMEOwawa: gupia jstes
olga: jestem mądra
czulyROMEOwawa: ?
olga: no skojarzenia
czulyROMEOwawa: spie**j
olga: bieganie

cudowny byl :D

Zauważyłam iz konczy mi sie juz material... Panowie caly czas sie powtarzaja ze swoimi tekstami. Caly czas udezaja z tym samym: maja ogien miedzy nogami a brak im partnerki (ciekawe swoja droga dlaczego haha:D)

11 Comments:

  • At 1:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    przeczytalem prawie calego bloga... gdybym sam nie znał takich przykładów, (a biorąc pod uwagę moją budowę ciała, jestem facetem...) to bym nie uwierzył... :))) jedna wielka salwa smiechu :) i zastanawia mnie skąd się tacy biorą???? co za desperacja... pozdrawiam serdecznie, uśmiech z twarzy nie zejdzie mi jeszcze przez dłuuuuugu, dłuuuuuuuugi czas ;)

     
  • At 5:16 AM, Anonymous Anonymous said…

    SIemka
    Przeczytałem całego bloga, sam nie łaże po takich czatach, ogólnie uważam że chatowanie jest debilizmem ale cóż, moje zdanie. Ogólnie to naprawde uważam że to co tu napisałaś jest wyjątkowo pouczające, dziś sam ma zamiar przemóc się i wejść na jakiś taki czat jako kobieta :) może to mi sprawić naprawde wiele śmiechu, ale też dać nauczkę jak to właśnie 13 letni chłopcy wchodzą na tego typu czaty i się tam doskonale bawią :) moja rada zmienić nazwy tego typu czatów na Śmiech albo coś takiego.
    Pozdrawiam
    Krzywy

     
  • At 4:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    JAK DLA MNIE CALY TEN BLOG TO FARSA .... CZEMU NIE ZAMIEŚCIŁAŚ ROZOMÓW Z TYMI FAJNYMI O KTÓRYCH PISZESZ W NAGŁÓWKU...??? BAŁAŚ SIE ŻE BYLI MĄDZRZEJSI I WYCHODZIAŁAŚ PRZY NICH NA PUSTĄ IDIOTKE ??..... BO CO TO ZA FRAJDA POGADAĆ Z KIMŚ KTO JEST CHORY ( I TO BARDZO BIORĄC POD UWAGE TO CO PISALI WSPÓLROZMÓWCY) ..I ZROBIC Z NIEGO DEBILA..ON SAM Z SIEBIE GO ZROBIŁ ..TACY LUDZIE SĄ WYPACZENI.. OGRANICZENI I NIESTETY ŻYJĄ WŚRÓD NASZEGO SPOŁECZEŃSTWA... POWINNO SIĘ ICH LECZYĆ A TAKIE PISANIE SPRAWIA RADOŚC JEDYNIE OGRANICZONYM UMYSLOW PROSTAKOM ..I SKORO CIE TO BAWI TO TEŻ DO NICH SIĘ ZALICZASZ.. TO JEST ZAŁOSNE ..A NIE ŚMIESZNE ... ZAUWAŻ ŻE CIĄGLE NAPOMINASZ O SEXIE .. MOZE TOBIE GO BRAK ?? NA KONIEC PAMIĘTAJ Z KIM PRZESTAJESZ TAKIM SIĘ STAJESZ .. WIEC ZEBY KTOS NIE SPOTKAŁ CIEBIE W TAKIEJ ROLI NA CZACIE GDZIEŚ ...

     
  • At 5:46 AM, Anonymous Anonymous said…

    To jest smieszne. Z jednej strony tragiczne, ale nic nie poradzi sie na to... faceci ci sami sie chyba o to prosza skoro wyskakuja z takimi tekstami.

    A jezeli kogos to nie smieszy az do takiego stopnia... to coz, widocznie sam praktykowal podobne zachowania^^ :D

     
  • At 4:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    Swietny blog!
    Pomijam facetow, ale Ty jestes swietna - Twoje odzywki sa reelacyjne:) Zabawa w skojarzenia to moj faworyt:)
    Usmialam sie setnie! Prawie obudzilam Narzeczonego:)
    Zycze powodzenia w dalszej karierze blogowiczki:)

     
  • At 4:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    :] Olciu... dopiero dzis trafilem.
    Ten wpis to max... gra w skojarzenia jest doskonala..;]

     
  • At 2:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    Właśnie z wielkimi oczami przeczytałem całą stronkę, ale przy grze skojarzeń wymiękłem. Hehehehe, no po prostu perełka. Pozdrawiam.

     
  • At 6:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    TEN BLOG JEST PIĘKNY!!!

    Wspaniałe odzywki, pełen podziw. Skojarzenia RZĄDZĄ!!

    Tylko tak dalej, pełna profesja.

     
  • At 12:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    A mi się straszliwie podoba ^^ Uważam, że świetnie wyszła Ci ta stronka (super pomysł, chociaż może miejscami trochę okrutny, ale nie przejmujmy się zbytnio - zasłużyli sobie). A co do tego, dlaczego nie zamieściłaś tutaj rozmów z tymi mądrzejszymi to wydaje mi się to wręcz nazbyt oczywiste :3 przecież z założenia to nie miał być blog archiwizujący wszystkie Twoje rozmowy na czacie, tylko stronka z pomysłem idąca w konkretnym kierunku ukazania ludzkiej głupoty ^O^ PODOBA MI SIĘ!

     
  • At 1:44 AM, Anonymous Anonymous said…

    cos pieknego Olu, ce blogue est superbe...^^
    LOL LOL i jeszcze raz LOL (i lol jeszcze raz ;P)... wszystkich tych facetow wyslalabym na bezludna wyspe, moze by sie zaspokoili nawzajem [wyspa perwersji :O hehe]

     
  • At 11:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    tak OT uderzaja

     

Post a Comment

<< Home