Męskie spytki

;-)

Sunday, April 24, 2005

Lokal na sexik

Bardzo lubie spokojne, randkowe pokoje. Ale i w takich mozna (jak wynika z tego bloga) trafic na calkowitych imbecyli majacych powazne problemy:D Wyposzczenie jest straszne i prowadzi do strasznych, desperackich akcji:D

REALNY_men: cze szparko:)))
ola: cze piesku
REALNY_men: skad??
ola: z domku
REALNY_men: miasto?
ola: a stoleczne
REALNY_men: wawa??? ja tez, super:)
ola: dla kogo super?
REALNY_men: co cie tu sprowadza???
ola: lacze internetowe
REALNY_men: ja szukam laseczki na mily wieczor, sexik
ola: powodzenia w poszukiwaniach
REALNY_men: masz lokal? abysmy sie spotkali?
ola: haha
REALNY_men: co slonko?:))
ola: lokal?:D a taksowke mam ci tez oplacic?:D
REALNY_men: hmm... nie. Sama mieszkasz? Masz dzisiaj czas?
ola: papa:D
REALNY_men: co? powiedzialem cos ni takk? ej

po 10 minutach

REALNY_men: jestes??? czemu sie nie odzywasz? fajny jestem, dojade

po 20

REALNY_men: zyjesz??? daj telefon, zadzwonie
ola: man, nie men
REALNY_men: co?

:D

23 Comments:

  • At 12:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    uśmiałem się zdrowo choć trochę przeraża mnie, iż te teksty są "prawdziwe"...

    będę zaglądał regularnie :)
    znając życie, cytatów na wpisy nie zabraknie - oby i chęci do zamieszczania ich tutaj starczyło ;)

     
  • At 2:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    Właśnie przeczytałem i się popłakałem (na szczęście ze śmiechu). Naprawdę niezłe...

     
  • At 3:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    z biciem serca poszukiwalem jakiegos swojego wcielenie wsrod cytowanych nikow, niestety nie mialem przyjemnosci spotkac. swoja droga przy calym szacunku i uznaniu dla koncepcji i autora, pamietac trzeba o obusiecznosci niektorych krytycznych komentarzy wzgledem adwersarzy :>

     
  • At 5:19 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jesteś niesamowita :)
    heeh przypominają mi się sceny z własnego życia :D
    gdzie ci faceci

     
  • At 7:46 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jestem w szoku...
    Po krótkiej lekturze tego bloga zaczynam poważnie wątpić w mozliwości intelektualne mojej własnej płci...

    Zastanawia mnie jedno:
    większość tych jeleni próbuje frontalnego ataku i jest zdziwiona odmową. Czyżby któreś panny się zgadzały?
    Mocno przerażająca ewentualność.

     
  • At 9:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    Co za typy.... O_o
    Nie chce mi sie wierzyc, ze to sa zdrowi faceci... na umysle na pewno nie.
    Juz Forest Gump bylby lepszym rozmowca... :)

     
  • At 10:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    >>Krzyk
    miałem znajomego na studiach, który (jeśli wierzyć plotkom) proponował seks każdej poznanej dziewczynie...
    podobno tylko 8/10 razy dostawał w twarz...

     
  • At 6:44 AM, Anonymous Anonymous said…

    dziekuje, dziekuje, dziekuje... juz dawno sie tak nie usmialem... jestem ciekaw czy spotykasz tylko takich idiotow czy moze sa tez inne "lepsze" przyklady.... moze dla odmiany rzuc taka mila rozmowe? hyy ?

    jeszcze raz dziekuje za dawke humoru.. :)

     
  • At 6:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    hellou
    jak zadko zdarza mi sie czytac blogi tak pod tym jak ktos podeslal mi link do tego ,"przyssalem sie" i smialem do konca.
    wszystko fajne poza tym ze to prawda..;)

    pozdrawiam serdecznie
    chameleon@freeskiing.org

     
  • At 6:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    hellou
    jak zadko zdarza mi sie czytac blogi tak pod tym jak ktos podeslal mi link do tego ,"przyssalem sie" i smialem do konca.
    wszystko fajne poza tym ze to prawda..;)

    pozdrawiam serdecznie
    chameleon@freeskiing.org

     
  • At 7:16 AM, Anonymous Anonymous said…

    Dzieki za poprawienie humoru - dawno juz sie tak nie usmialam. Pozwole sobie poslac twoj adres dalej. Niech inni tez maja ubaw, ku przestrodze :)

     
  • At 12:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    poprostu czasami trafiaja na jakiegos napalonego faceta ktory ma nicka napalona16 i sie udaje

     
  • At 12:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    Dzięki za ogromną dawkę śmiechu po męczącym dniu :) Podziwiam cierpliwość w rozmowach z rasą męską:) Czekam na kolejne posty, pozdrawiam:)

     
  • At 1:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    Jestem ciekaw czy to działa na zasadzie, ze co setna sie zgodzi;)

    Nie wiem tylko- smiac sie czy plakac, tacy kretyni demontuja nasz pozytywny wizerunek, o ile jeszcze jakis mamy;) Ale reasumujac generalnie sie smiałem:p

     
  • At 3:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    Dziewczyno!!Jesteś po prostu bezbłędna!!Sam jestem facetem i generalnie nieraz byłem świadkiem porównywalnej głupoty ze strony mojej płci :-D.Wogóle thx za niesamowitą bekę :-D,szkoda niestety że to prawda :-/

     
  • At 4:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    To sa przyklady na to co komputer i internet potrafi zrobic z czlowiekiem (tu mezczyzna). Siedza takie dranie po kilka godzin dziennie i zamiast mozgu maja jakas wode(do tego metna). To poprostu brak jakiejkolwiek kultury, zwykly brak szacunku dla drugiego czlowieka ..

     
  • At 5:21 AM, Anonymous Anonymous said…

    fajny blog ;)

     
  • At 6:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    fajny ale troche przykry ;)))

     
  • At 3:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    No cóż .. Blog fajny .. niezłą polewke mam z tych desperatów ... jednakże (tutaj zwracam sie głównie do pań) pamiętajcie, że to są ludzie różnego pokroju .. mogą być to zarówno inteligenci którym brakuje poprostu czułosci (niekoniecnzie idioci jak to stwierdziło pare osób) no i poprostu to jest net i to własnie robi on z ludźmi .. mówia to czego w realu wstydziliby sie powiedziec .. szukają szczęścia .. dla niektórych niestety to jedyny sposób .. tak mysle sobie ze chyba zaloze podobnego bloga z damskimi textami ;) .. to by pewnie bylo rownie ciekawe :D :D :D .. Pozdrawiam i gratuluje pomysłu autorce

     
  • At 4:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    czesc :DDD o jak mnie zmiażdzyłaś kobieto to nie masz pojęcia :D:D:D:D doslownie padamy z kumplem z takich hardcorowców :DDDDD blaaaaaaaaaa pozdrawiam serdecznie, będę ta www odwiedzal jak mi sie smutno zrobi i bede myslal o tym, że jestem baranem, poczytam sobie i stwierdze: nie nie jestem baranem :D:D:D:D
    trzymaj sie :)

     
  • At 8:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    ja osobiscie na czatach nie spotkalem sie z taka glupota kobiet, ale w zyciu realnym to sie jakos wyrownuje, po prostu zalezy to od czlowieka

     
  • At 10:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    Witam.

    Ten text z taksowka mnie rozwalil kompletnie :D

     
  • At 10:04 AM, Blogger esra can said…

Post a Comment

<< Home