Męskie spytki

;-)

Tuesday, September 27, 2005

Nowy gatunek fetyszystów

ON_Zakop_38_Fety: CZEŚĆ! Jestem Piotr. Lubisz chodzić na bosaka po górskich szlakach?
Olka: !!!!

*

HAIRCUT: Czesc, chcesz?
Olka: Czesc, ze co?
HAIRCUT: podnieca cie to?
Olka: ?????
HAIRCUT: Jakie masz wlosy?
Olka: piekne
HAIRCUT: Dlugie?
Olka: długie
HAIRCUT: Mmmmm!:) Zapłace za możliwość obcięcia ci ich na krótko
Olka: papa
HAIRCUT: Co?? Nie lubiesz pieniędzy? Prosze, zapłace
Olka: Mowiłam papa!

Mija 5 minut

HAIRCUT: Jesteś? Dam 200zlotych, proszę

9 Comments:

  • At 9:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    Fajny blog :P Pisz dalej!!!

     
  • At 11:53 AM, Anonymous Anonymous said…

    Fajnie, ze wrocilas. Nigdy Cie nie komentowalem, ale od dawna czytam Twojego bloga i brakowalo mi go przez wakacje. Juz sie martwilem, ze przejelas sie opiniami niektorych losi, ktorzy nie rozumieli tego, co napisalas u gory. Pozdrawiam... P.S. Nie wszyscy przedstawiciele mojego gatunku sa tacy :))

     
  • At 3:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    He! Ja bawiłem się w chatowanie, tylko przez chwilę, na początku mojego internetowego bytowania.
    Nie wiedziałem,że moja połowa ludzkości potrafi być aż tak pogięta.
    Masz interesujące, rzekł bym orginalne hobby, kolekcjonować tzw. "zwyrolów" i inne ciekawe przypadki :).
    Mam tylko nadzieję,że osoby które tu zamieszczasz, są tylko niechlubnymi wyjątkami nie zaś regułą.
    Owocnych rozmów życzę, bo zapewne nie chatujesz, mimo tego co tu się znajduje, tylko dla zabawy :]

     
  • At 11:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    no nie wiem, za 200 ziko bym się zastanowił, za 300 bym dał ściąć

     
  • At 6:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nisko sie cenisz :P moja stawka to >20 000 :P

     
  • At 2:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    a co jest zlego w chodzniu boso po gorskich szlakach? :P

     
  • At 12:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    Witam! Podziwiam i wyrazy uznania za blyskotliwe odpowiedzi tym prostakom. Pisz jak najwiecej. Takich kobiet jak najwiecej....:)

     
  • At 6:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Cóż dziwnego w chodzeniu boso po górskich szlakach? Przed wojną większość góralskich dzieci robiła to całe lato...

     
  • At 3:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    Za 1 Kilo wlosow mozna dostac 4000 zlotych :P
    Pozatym dopuszczac kogos obcego, bez uprawnien, w moja strone z norzyczkami... Wsadzil by mi je w gardlo, sprzedal wlosy, ograbil dom...

     

Post a Comment

<< Home