Męskie spytki

;-)

Saturday, December 11, 2004

Szukam zony :D

Pokój "dwudzestolatki".
Ten koles zabil mnie na calego. Pobil wszystkich zboczkow ktorych przytaczalam ponizej. Ten jest na samej gorze w moim rankingu "tebesciarskich teksciarzy":

onSZUKAM: czesc
olka: hey
onSZUKAM: ile masz lat??
olka: 22
onSZUKAM: ekstra. Mam na imie Lukasz, mam 37 lat. Nie wiem jak to zabrzmi ale szukam tu zony:) Wiem wiem, nie uciekaj:)))
olka: ???
onSZUKAM: aaa, rozumiem. No wiec z zawodu jestem technikiem zywienia, chwilowo jestem niestety bezrobotny ale bedzie lepiej bo w weekend mam rozmowe o prace:) Mam 173cm wzrostu, czarne wlosy, podobno jestem bardzo fajny. Mam wlasne mieszkanko. Moze sie u mnie spotkac i pogadac o tym?
olka: eee... misu. Zgubilam sie, o czym chcesz pogadac?
onSZUKAM: jeju no mowilem ze szukam zony, nie czytasz tego uwaznie chyba :( Blagam spotkajmy sie. Naprawde cie prosze. Co ty na to? Nie szukasz meza? Naprawde jestem ciekawy.

12 Comments:

  • At 10:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    i Ty sie nie skusilas?:) jakem facet, ale to zalosna desperacja wszechczasow. pozdrawiam!:)

     
  • At 10:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    strasznie smutne

     
  • At 1:06 AM, Anonymous Anonymous said…

    dobre :D

     
  • At 4:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    :) Ja (facet 22 ) wszedłem kiedyś na czata z nickiem "założę rodzinę", tylko poto aby sprawdzić reakcję płci przeciwnej :). Byłem bardzo zaskoczony kiedy miałem 100% zainteresowania (na nicka). Tzn na 6 zagadań tyleż odpowiedzi :) rozmowe kontynuowałem z 3 dzieuchami dalej.... Pozdrawiam

     
  • At 3:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ciekawy ten Twoj blog:)po przeczytaniu kilku postow az ma sie ochote poczatowac:D no tak... niektorym gosciom na glowe sie rzuca brak albo nadmiar seksu, ale czemu nie opublikujesz rozmowy z jakims normalnym kolesiem, ktory Cie ujal(napewno i na takich czasem trafiasz na czatach)-tak dla przykladu:)Dla jasnosci:normalny=nie zdesperowany, nie jakis malolat czy cham.Pozdrawiam 22latek

     
  • At 4:14 AM, Anonymous Anonymous said…

    niezłe.. ale dlaczego ostatnio bez aktualizacji ? i czy trafiają Ci się sami tacy przypałowcy ? ;-)

     
  • At 3:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    Taki szczery, a Ty nawet nie zwróciłaś na niego uwagi... ;-p

     
  • At 6:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ale po co ma zamieszczać rozmowy z normalnymi? To nie jest ani śmieszne ani smutne.

    A ten pan... no cóż, jak chwyta się takich sposobów, to raczej należy się zastanowić, czemu żadna go nie chce...

     
  • At 12:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ani smutne, ani śmieszne... straszne i żenujące:| On chyba miał 77 a nie 37 lat jeśli chciał cię poderwać ... "na chama":)
    Z grugiej strony facet całkiem...zwięzły:D nie przeżył zbyt wiele skoro swoją prezentację ograniczył do (moment)... 4 zdań :\

     
  • At 10:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jej to był wyjątkowo zdesperowany osobnik :D Pozdrawiam

     
  • At 7:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    DZIZAS! ze tez sie nie skusilas :]

     
  • At 7:57 PM, Anonymous robert said…

    Uwazam, że to nie było ani śmieszne ani żenujące jedynie smutne. I mówię tutaj z całą powagą, przypadki jakie tu opisujesz to w większości ludzie z ogromnymi problemami społecznymi, ten pan zapewne nie potrafił inaczej...

     

Post a Comment

<< Home