Męskie spytki

;-)

Wednesday, December 01, 2004

Prawdziwi "macho"

analFAN: czesc slonko
olka: czesc
analFAN: lubisz anal???
olka: a czemu pytasz
analFAN: ja uwielbiam... chcial bym ci wsadzic moje 21cm w pupcie
olka: a ja mogla bym tobie?
analFAN: nie
olka: czemu?
analFAN: no ja jestem facetem!
olka: aha. tzn. ze lubisz wsadzac i to jest super ale sam nie lubisz miec 21cm w tylku? To gdzie tu bycie fair?

Koniec rozmowy :D I podobny przyklad:

spermopijkiSzukam: siema
ola: witam
spermopijkiSzukam: lykasz sperme?
ola: a ty?
spermopijkiSzukam: ze co?
ola: czy lubisz swoja sperme
spermopijkiSzukam: nie jestem pedałem!
ola: a ja nim jestem?
spermopijkiSzukam: nie... no ale jestes kobieta
ola: tzn. ze ja mam lykac twoja sperme podczas gdy ty jej sie brzydzisz?

koniec :D

19 Comments:

  • At 9:10 AM, Blogger hunterowy said…

    Świetny blog. Dobierz się im w końcu do d**y...;)

     
  • At 6:24 AM, Anonymous Anonymous said…

    He he he dawno siętak nie ubawiłem. Macho są najlepsi. Szczerze, to nawet nie zdawałem sobie sprawy że takie gadki niektórzy strzelają. Pozdrawiam i powodzenia w dalszym uzupełnianiu strony.

    Tomek

     
  • At 10:06 AM, Anonymous Anonymous said…

    Swietny blog - bez dwóch zdań. Nawet nie wiedziałem ,że w naszym kraju jest taka masa onanistów - mażycieli z małymi penisami do tego uważających sie za macho - rzygać sie chce. Świetnie robisz prowadząc ten blog i rzycze powodzenia w przyszłości.

    Marcus

     
  • At 1:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    Zrobiłem eksperyment: wziąłem nick Magda_88 i wszedłem do pokoju erotyczne na polchacie. Nie zdawałem sobie sprawy ze skali sprawy. Sądziłem, że gość proponujący w drugiej odzywce seks czy połykanie spermy to jakiś ewenement. Tak nie jest. Bez żadnej zachęty z mojej strony (tylko obecność) miałem 4 propozycje w ciągu 2 minut.
    Ale skoro ci goście tak napierają, to może technika jest skuteczna? Może jak w "Kompleksie Portnoy'a": 1000 razy dostaniesz w twarz, za 1001. znajdziesz chętną na łykanie etc.?
    Upadek etosu korespondencji...

     
  • At 2:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    swietny pomysl niech sie teraz wstydza tego co pisza co za ludzie.. nie umieja sobie na zywo laski wyrwac... zenada..

     
  • At 10:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    Czy to znaczy że takie propozycje na żywo przechodzą a tylko na czacie są odrzucane jako obrzydliwe? O_o; I pomyslec że cale życie zabierałem się do kobiet nie tak jak trzeba :)
    Pozdro.

     
  • At 6:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    Rety... Wiesz... Ten Twój blog jest genialny... Ja, za każdym razem jak się tu pojawiam, to niemalże płaczę ze śmiechu...

    Trzymaj tak dalej, to jest normalnie genialne... może jak bedzie więcej takich miejsc, jak Twój blog, to łaskawi "panowie" zauważą, jak jest popierniczone to wszystko i się opamiętają....

    Ja, na szczęście jeszcze się za takie sprawy nie zabrałem, ale może to i lepiej, bo nie wiem, czy dałbym radę, żeby się nie śmiać za każdym razem...

    Pozdrawiam ciepło.

     
  • At 5:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    Jestem pełen podziwu, ten blog jest niesamowity. Texty rulez a te mnie powalił na podłoge ;D

     
  • At 6:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    genialne genialne.. tez kiedys cos podobnego zastosowalam... a potem udawalam sama ze jestem jednym z nich i sama ich zaczepialam.-. jacy sie wszyscy zrobili.. grzeczni.. sami przykladowi obywatele.. nikt nie chcial swintuszyc..

     
  • At 1:44 AM, Anonymous Anonymous said…

    :)
    Czat- genialnie !! ( to taka pseudoreklama OBI);) a tak na poważnie to świetnie idą Ci rozmowy z takimi "menszczyznami" ;) ja tez przez jakiś czas gadałam na czacie z różnymi takimi, ale mi sie znudziło;)

     
  • At 10:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    "Nawet nie wiedziałem ,że w naszym kraju jest taka masa onanistów - mażycieli z małymi penisami"

    po pierwsze: "marzycieli", po drugie: co ma wielkość penisa do sprawy?

     
  • At 4:19 AM, Anonymous Anonymous said…

    Wielkie brawa dla tej Pani!! :)Już jestem Twoją fanką.

     
  • At 11:12 AM, Anonymous Anonymous said…

    HaHaHa umarłam ze śmiechu jak to wszystko przeczytałam... ale cóż, niestety istnieją tacy faceci;/ I blog ci sie udał:) pozdrawiam:D

     
  • At 10:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    rozbrajasz mnie!!!!! hahaha! wielki calus w czulko! chyba zaczne na czaty wchodzic!!!! mozna sobie samopoczucie poprawic :)

     
  • At 9:14 AM, Anonymous Anonymous said…

    Dawno się tak nie uśmiałem, rewelacja :))

     
  • At 6:35 AM, Blogger Olesku.pl said…

    [kwiatek] za powalającą dawkę śmiechu... powinnaś mieć tabliczkę: "uwaga, grozi krztuszeniem!" na wejściu ;)

     
  • At 5:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    Beznadziejny ten blog, ponieważ traktuje o rzeczach mocno oklepanych, które się użytkownikom przejadły już dawno. Temat po prostu przestał już dawno być śmieszny, a jest po prostu żenujący i przykry :/

    Czaty są pełne niedojebanych masturbatorów i pseudosponsorów. I na napięcie seksualne wyładowywane na czatach nic się nie poradzi :)

    A autorka bloga to dla mnie kolejna zakompleksiona dziewczynka (a może facet :) próbująca leczyć swoje problemy w blogowy sposób :D

    Czat w porównaniu z rzeczywistośćcią jest bzdurą, gdzie ludzie dają upust swojemu pierdoleniu :)

    Prawdziwi faceci to nie mają jaj aby urzeczywistnić swoje fantazje - bo mało to kobiet ma w sieci swoje anonse że za 200 zł połyka sperme i daje się ruchać analnie ?

    Panowie ruszcie głową, każdą laske za kase można wyjebać - pozostaje zawsze kwestia ceny :D

     
  • At 7:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    pieknie dziewczyno.oby tak dalej!!!:)

     
  • At 3:36 AM, Anonymous pyl said…

    bardzo podoba mi się Twoja filozofia 'bycia fair' ja wcielam ją życie 'mimo, że' jestem facetem hetero

     

Post a Comment

<< Home