Męskie spytki

;-)

Monday, January 22, 2007

Biurowy onanista

Pokój: WuWuA

OnErekcjaBiuro: elo
Ola: tak bardzo hiphopowo
OnErekcjaBiuro: elo
Ola: moze jednak bardziej jak blokers
OnErekcjaBiuro: i jak?
Ola: nie, jednak gimnazjalnie
OnErekcjaBiuro: pomozesz?
Ola: w lekcjach?
OnErekcjaBiuro: nick
Ola: ojej, impotent
OnErekcjaBiuro: stji mi
Ola: no to jestes wyleczony, bywaj zdrow
OnErekcjaBiuro: ?

Nie mam już siły na takich, wpisow mało bo wiecznie się już powtarzają, nic nowego nie piszą. Wiecznie tylko "Co masz na sobie", "Cze. Szukasz?", "Cze, masz naga fotke?" itd. Ręce opadają. I to już na normalnych czatach, w zwykłych pokojach. A od niedawna zaczynają nawet już na GG napływać... :/ Kiedyś tak nie było!

31 Comments:

  • At 11:13 AM, Anonymous Piotrek said…

    Haha:D Niezly z kolesia dekiel, siedziec w biurze i trzaskac gruszke na sieci:D R O T F L

     
  • At 3:24 PM, Anonymous An said…

    tja, gg coraz lepiej, jak do tej pory miałam przyjemność z:

    czesc,
    jestem 20- letnim studentem z warszawy. szukam dziewczyny, która lubi dominować nad facetem (lubi mu rozkazywać, dawać mu lanie, wiązać i ogólnie niż rządzić). nie koniecznie chodzi mi o seks, ale jesli ty chcesz to nie ma problemu. gwarantuje 100 % dyskrecji. możesz być z koleżanką. czy jesteś chętna ??

    Cześć. Czy pozwolilabyś mi przez 10 minut obwąchać Twoje Stopy? Dam Ci za to 100 zl. [2 razy!!]

    cześć! co myślisz o seksie bez zobowiązań z nieznajomym chłopakiem? mam 20 lat, byłabyś chętna na taką przygodę?

    no i kilka botów co jak im odpowiesz, do linka do fajnej stronki wysyłają

     
  • At 3:40 PM, Anonymous Fan Namber Łan said…

    Ave Olala :).

    Pokłony składam :)

    Ubawiłem się po pachy. Trafiłem dzisiaj po raz pierwszy na ten blog i od razu wchłonąłem cały. Będę czekał z niecierpliwością na więcej.

     
  • At 11:48 PM, Anonymous Fiu said…

    Ufff... Juz myślałam, że przy kolejnej "rozmowie" po prostu padłaś totalnie bez sił, ale widzę, że jest ok ;-)
    Masz rację - na czaty nie chadzam, ale kiedy przytrafia mi się włączyć gg w godzinach nocnych, od razu się odzywają "dziwni" faceci... Co ja mówię... nie tylko w nocy - w dzień też... :-) Dla odmiany odkoąd pamiętam, na gg tak było zawsze :-)

     
  • At 5:47 AM, Anonymous tiramisu said…

    dla mnie, jako faceta, przykre jest to, ze dziewczyny dorownuja tym debilom, ktorych opisujesz
    moglbym zrobic meska wersje tego blogu, z zaczepkami kobiet w stosunku do facetow
    jak juz to kiedys powiedzialem, glupota nie zalezy od plci, rasy, religii...

     
  • At 6:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    tiramisu - zrób i podaj nam adres. będzie wesoło ;]

     
  • At 3:44 PM, Anonymous odish said…

    No cóż... trafiają się różne typy... gdy czytam tego bloga to czasami mam wrażenie że cigoście mają jeden wspolny mózg bo ich teksty niczym się nie róznią...zero oryginalności.
    Powiem szczerze, że od ok 7 lat bywam regularnie na jednym z czatów i nigdy mi sie nie zdarzylo, żeby jakiś gość wskoczył mi na priva i rzucił tekstem w stylu "masz ochote na ostry seks?" lub cokolwiek w tym sensie. Najwyraźniej masz "szczęście" do takich facetów.
    Bije pokłony i podziwiam twoją cierpliwość:)

     
  • At 4:18 AM, Anonymous Gregory said…

    Witam wszystkich,
    pomimo bycia facetem nie jestem zly za to co czytam. Niestety, ale prosci faceci wlasnie tacy sa.

    Wkleje Wam moja wymiane zdan z tajemniczym numerem GG. Normalnie nie odpowiadam na zaczepki obcych, ale bedac pod wplywem tej strony postanowilem troche pociagnac rozmowe. Oto wyniki:

    KTOŚ
    siema zrobie ci lodzika ok/
    JA
    a jak?
    KTOŚ
    w realu
    JA
    a dlaczego?
    KTOŚ
    a czemu nie?
    JA
    a robienie loda to taka normalna codzienna czynosc? zwlaszcza komus obcemu?
    KTOŚ
    chcesz?
    JA
    a jak wygladasz? przeslij fotke to sie zastanowie

    3 minuty pozniej...

    JA
    stracilas ochote?
    KTOŚ
    ja chłopak
    JA
    w morde

     
  • At 12:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    ...kiedys tak nie bylo!...bo internet mialy osoby powyzej 15 lat...

     
  • At 12:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Olu, juz nie udawaj, ze Ci to przeszkadza...

     
  • At 1:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    do Tiramisu: taaaaak, zrob bloga o kobietach, posmiejemy sie! Ola tak zadko cos zamieszcza,,,

     
  • At 2:29 PM, Anonymous maxwelka said…

    o tempora! o mores!

     
  • At 2:40 AM, Anonymous Taylor said…

    Czemu bywasz na czatach? Nie masz przyjaciół? Masz 14 lat? A może wchodzisz tylko po to żeby zapisywać rozmowy, wdupcać na blog i zgrywać intelektualistkę? Skoro żenuje Cie poziom tych napalonych, bezmózgich czatowiczów, to nie bywaj na czatach, nie ma przymusu.

     
  • At 4:59 AM, Blogger ola said…

    Taylor: wlasnie wykazales sie takim bezmozgiem:)

     
  • At 10:04 AM, Anonymous Paweł said…

    ola: Ty za to swoją pełną treści i argumentów odpowiedzią na post Taylora błysnęłaś inteligencją ;)

     
  • At 4:15 PM, Blogger ola said…

    Na takie posty nie da sie odpowiedziec inaczej. A niestety czasami trzeba cos odpisac. Na cale szczescie wiekszosc mezczyzn odwiedzajacych tego bloga ma na tyle intelektu aby zrozumiec ze to zbitka, ze ci kolesie sa jedynie efektem ubocznym czatowania (podobnie jak pijani kolesie na imprezach z belkotem na ustach starajacy sie cos wyrwac). Maja taka sama zlewke z tego jak i ja. Tylko co niektorym brakuje tu dystansu;) I uwydacznia sie to wlasnie w takich komentarzach jak te z tymi textami o braku przyjaciol, 14 latach itd. Juz tu nawet lesbijke czy "pedała" ze mnie robiono:) Ktoś kiedyś tu napisał że komentarze są lepsze niż dialogi we wpisach :)))

     
  • At 2:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    Olu,
    W końcu ktoś musi być czternastoletnim samotnikiem, pedałem i w dodatku lesbijką w jednym, a padło na Ciebie :D Teraz nie pozostaje Ci nic innego, jak przyznać się do nietypowej orientacji.
    A tak serio: uwielbiam Twojego bloga, jest świetym lekarstwem po kłótni z kolegą / chłopakiem bo wtedy wiem, że ten mój jest jednak inteligentniejszy. A tak swoją drogą pomysł na "kobiece spytki", o których wspomniał ktoś wcześniej jest całekim niezły. Może ta "elokwentna" grupa mężczyn przestanie się ciebie czepiać, że niby niesprawiedliwa jesteś?
    Pozdrowienia!

     
  • At 3:31 AM, Anonymous Anonymous said…

    cóż powiedzieć no... :) moze koleś ma nudną pracę.. any way damskie spytki to głupi pomysł, bo na codzień każdy facet jest świadkiem takowych :)
    przykład:
    -kup mi to misiu (love)
    -nie teraz, nie mamy czasu (hate) ;)
    -ale czemu??

    no i samo życie mamy

     
  • At 5:58 AM, Anonymous Miu'uun said…

    Żal... Cóż, zazwyczaj te wszystkie 'HotBejb18' to albo:

    - Napalone dzieci, którym nudzi się w salach informatycznych gdy nauczyciel zamiast dać im zadanie ogląda sobie pornuchy.
    - Niewydymani nastolatkowie, którym hormony uderzają do głowy, a że nie mają przyjaciół ani dziewczyny/chłopaka to szukają ujścia swoich emocji w sieci (jedna ręka na klawiaturze, druga w spodniach).

    Żałosne.

     
  • At 6:01 AM, Anonymous Galik said…

    A ja bardzo chętnie zaglądam tutaj, szkoda że tak rzadko coś nowego umieszczasz :)
    Podjęłaś się trudnego zdania - nieść kaganek oświaty w ten ciemny lud ;)
    Może kiedyś jeden z takich intelektualnych betonów trafi tu przypadkiem i zastanowi się nad sobą... Przynajmniej mam nadzieje.
    Sam jestem bywalcem czata i dość często zmieniam nicki. Rozbudowany nick dużo mówi o człowieku.. i pozwala trafić do określonej grupy osób...
    W każdym razie.. nie poddawaj się :) Wiem że takie odzywki są załamujące, ale myślę, że jesteś ponadto!! :)

     
  • At 11:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    blog genialny. komentarze zbyt przesadzone:) z czegos trzeba sie śmiać- z dresa bez zęba, polityka bez wykształcenia, blondynki bez inteligencji, mężczyzn bez pomyślunku i myślących tylko jedną wajchą:D Pomyslcie jakie zycie byloby nudne... Wystarczy usmiech... P.S. Uwielbiam blond kolor swoich wlosow:)

     
  • At 6:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    Kiedyś było ICQ i panienki rozsyłające oferty, co i za ile. Zrezygnowałem. Potem Tlen, skończyło się tym samym. Zostało gg ale w "niewidocznym" trybie. Tak w ogóle świat się psuje - kiedyś cena wynosiła 300 zeta za godzinę dziś oferty zaczynają się już od 50; kiedyś wystarczyło powiedzieć "nie, dziękuję" dziś spier... czasami nie wystarczy.
    Pozdrawiam i czekam na więcej :-)

     
  • At 1:53 PM, Blogger Haos said…

    Olu - jestes ma boginia:)))) az sie czasem wierzyc nie chce w autentycznosc, ale starczy sie na jakims czacie z damskim nickiem zalogowac i w ciagu kwadransa najdalej wbija sie tlum "romantykow":P

    Dlatego polecam irc, ze wzgledu na prog intelektualny, wymagany do zainstalowania i odpalenia klienta, wiekszosc podobnych "podrywaczy" odpada w przedbiegach.

    Pozdrawiam

     
  • At 12:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    Az sie nie chce wierzyc, ze tacy idioci istnieja i jest ich tak duzo. Jak to sp. Stanislaw Lem powiedzial:"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów".

     
  • At 8:06 AM, Anonymous OZi said…

    Dajcie spokój, niektórzy goście jak się napalą to są nie do powstrzymania. Mialem kiedys nick ozor6 (to Oso** to moje nazwisko) i koleś sie tak napalił na tego nicka, że nie mogłem mu w żaden sposób wytlumaczyć, iż nie jestem kobietą. Muszę przyznać , że coraz cześciej zdarzają się takie akcje ze strony kobiet. Może nie na takim samym st. zaangażowania co ze str. facetów , ale jenak.

     
  • At 5:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    Super a tak na poważnie masz ochotę ? :)
    Zrezygnowałem z czatów jakieś 10 lat temu gdy pojechałem na randkę w ciemno do dziewczyny z Poznania(ja też z wwa).
    To była największa porażka jaką widziałem na żywo i nie chodzi tu o wygląd bo nie była brzydka tylko była kłębkiem nieszczęść 21 lat po rozwodzie itd. Lubię pomagać kobietom ale nie jestem masochistą :)

     
  • At 5:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    cd... Dodam jeszcze że gdy zobaczyłem ją na peronie to przeszedłem obok bo przez głowę mi nie przeszło że takie bezguście potrafi tak bajerować na czacie :) Ubrana była jak Majka Jeżowska na koncercie dla dzieci specjalnej troski. Pomyślałem sobie: Ta to na pewno nie bo wyglądała by ta randka jak ukryta kamera ...
    Dopiero gdy zostaliśmy sami zrozumiałem że internet to idealne miejsce do podszywania się pod osobę którą nie jesteśmy :) Blog na 5+ Gratulacje :)

     
  • At 6:22 AM, Anonymous Fab said…

    wchodzenie na czaty to ekstremalny sport. jak weszłam po raz pierwszy to był chyba właśnie polchat napisał do mnie : nagrzany_Zbynio i powiedział, że chce zamienić się w moje rajstopy , chwila czasu upłynęła po czym stwierdził, że w majtki oO

    Blog świetny, najpierw śmieszy a później przeraża ot co!

     
  • At 8:31 AM, Anonymous Anonymous said…

    erotik webcam

    Sex Flatrate Blog

    Nackte Amateure

     
  • At 12:07 AM, Blogger Pielgrzym said…

    Zawsze tak było! Widać nie bywasz na tych czatach aż tak długo. Chociaż nie do końca rozumiem cel Twojego bloga... Chcesz pokazać, że są na świecie panowie, którzy lubią sobie robić dobrze przed monitorem, pisząc z chętnymi paniami??? I tak naprawdę to czego się spodziewasz jeśli zaczynasz rozmowę z kimś o nicku np. WaWa_CyberSexik? Rozmowy o poezji czy sztuce?


    Blog zabawny, okej, ale nudzi się po trzech postach. Wystarczy samemu wejść na czat i można, zamiast czytać o tym, samemu tego doświadczyć. Dla mnie sprawa jest prosta, nie byłoby ich tam gdyby nie było kobitek, czekających na takich panów.

     
  • At 9:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    Oh my gοοdness! Incredible article dude! Thanks, Howeνer I
    am experienсing isѕues with your RЅS. I don't understand the reason why I can't
    join it. Iѕ there anybοdy getting similar RSS issues?
    Αnybody who knows the solution саn уou kindly responԁ?
    Τhanx!!

    mу website :: szukam-dziewczyny.net

     

Post a Comment

<< Home